Почетак > Grad Beograd > Posetite 19. HOREKU- sajam ugostiteljske opreme na Beogradskom sajmu od 22. do 25. februara 2024.
Posetite 19. HOREKU- sajam ugostiteljske opreme na Beogradskom sajmu od 22. do 25. februara 2024.
- By Vladimir Ilic
- јануар 30th, 2024
- Grad Beograd
- 0 comments
Najava Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme u
Beogradu
Na Beogradskom sajmu nas od 22. do do 25. februara 2024. godine očekuje 19. po
redu Međunarodni sajam ugostiteljske opreme-HOREKA. Ovaj sajam će vas
uporedo sa Međunarodnim sajmom turizma upoznati sa svakom mogućom opremom
koja je neophodna kuhinjama, restoranima, barovima i hotelima. Naročita pažnja će
biti posvećena novim rešenjima u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvete. U Hali 2A i
2C ćete moći da vidite najsavremenije proizvode i usluge, kao i da se upoznate sa
trendovima u načinu poslovanja, snabdevanju i funkcionisanju hotela, restorana i
ostalih ugostiteljskih objekata. Ako dolazite u Beograd u posetu sajmu i u potrazi ste
za proverenim smeštajem, pogledajte ponudu stanova na dan na našem sajtu.
Upoznajte se sa HOREKOM
HOREKA je skraćenica koja se koristi za opisivanje sektora usluga hrane i pića.
Termin potiče od engleskih reči hotel, restoran i ketering. Ovaj termin se često
koristi u poslovnim kontekstima, a kompanije koje se bave ovim sektorom opslužuju
potrošače pružajući različite vrste hrane i pića, smeštaja i povezane usluge.
Ovaj sektor može obuhvatiti sve, od luksuznih hotela i restorana do brze hrane i
keteringa za događaje. Izraz HOREKA se koristi u poslovnim i marketinškim
kontekstima kako bi se komuniciralo o različitim aspektima industrije usluga hrane i
pića.
Hotelsko-ugostiteljska oprema obuhvata širok spektar predmeta i uređaja koji se
koriste u ovim sektorima kako bi se omogućilo pružanje usluga gostima. Dajemo
vam pregled različitih vrsta opreme koja se često koristi u hotelskom i ugostiteljskom
sektoru kako bi se zadovoljile potrebe gostiju i osiguralo udobno iskustvo boravka.
Ova oprema varira u zavisnosti od vrste objekta, nivoa usluge i specifičnih potreba
poslovanja. Pronađite sve za sobe i kupatila-krevete, dušeke, posteljine, peškire,
kozmetičke preparate. Za restorane i kafiće možete se snabdeti tanjirima, čašama,
escajgom, industrijskim aparatima za kuvanje, aparatima za kafu i čaj, rashladnim
uređajima i vitrinama. Ako opremate recepciju, na pravom ste mestu, pa imate
pultove, računare i softver za rezervacije, ključeve i bravarske sisteme. Konferecijski
prostori će se opremiti stolovima i stolicama, audio-vizuelnom opremom,
projektorima i ekranima.
Kome je namenjen ovaj sajam u ugostiteljstvu?
Hotelsko-ugostiteljska oprema potrebna je različitim vrstama poslovanja koja pružaju
usluge smeštaja, hrane i pića. Bilo da posedujete mali kafić, luksuzni hotel ili ketering
kompaniju, ovde ćete pronaći neophodnu vrstu opreme. Restorani brze hrane,
porodični restorani i luksuzni restorani će naći ovde sve za pripremu, posluživanje i
održavanje ugostiteljskih objekata.
Iako mogu imati nešto jednostavniju opremu u poređenju s luksuznim hotelima, i
hosteli i moteli imaju potrebu za osnovnom hotelsko-ugostiteljskom opremom.
Koliko je važna kvalitetna oprema u ugostiteljstvu?
Sigurno je da je važno da povedete računa o tome kakvu opremu koristite kada
sabdevate svoj ugostiteljski objekat. Kvalitetna hotelsko-ugostiteljska oprema ima
ključnu ulogu u pružanju visokog nivoa usluga i stvaranju pozitivnog iskustva gostiju.
Osim toga, ona pruža operativnu efikasnost i utiče na ukupnu reputaciju poslovanja.
Prvi utisak je nekada i jedini i najvažniji utisak. Često je prva stvar s kojom se gosti
susreću prilikom ulaska u sobu ili restoran oprema, pa je važno da ona bude estetski
prijatna i funkcionalna. Posvećivanje pažnje izboru i održavanju ove opreme često se
smatra dobrom investicijom u dugoročni uspeh i konkurentnost na tržištu. Gosti
često ocenjuju svoje iskustvo na osnovu kvaliteta opreme. Pozitivne ocene i
recenzije mogu doprineti reputaciji objekta i privući nove goste.
Visokokvalitetna oprema doprinosi osećaju gostoljubivosti i udobnosti gostiju.
Kvalitetni kreveti, posteljina, peškiri i druge stvari u sobama čine boravak prijatnijim i
udobnijim.
Određena oprema, poput sistema za obezbeđenje i sefova u sobama, može
poboljšati bezbednost gostiju, pružajući im sigurno mesto za čuvanje vrednih stvari.
Koji su novi trendovi u načinu poslovanja, snavbdevanju i
funkcionisanju hotela?
Trendovi u hotelskoj industriji se stalno menjaju kako bi odražavali promene u
potrebama savremenih putnika. Uvođenje digitalnih tehnologija u sve aspekte
poslovanja hotela, uključujući online rezervacije, mobilno plaćanje, digitalne ključeve
za sobe i personalizovane mobilne aplikacije za goste je tekovina 21. veka.
Posle epidemije korone, mnogi ljudi kombinuju poslovna putovanja i odmora.
Remote poslovi su sve više popularni i mogu se raditi bilo gde na zemaljskoj kugli,
pa čak i u hotelima. Zato je dužnost hotela da prati savremene trendove i izađe u
susret onima kojima su potrebni mir, tišina i dobar wi-fi. Hoteli prilagođavaju svoje
usluge kako bi zadovoljili potrebe gostiju koji žele raditi izvan svojih uobičajenih
radnih prostora.
S obzirom na globalne događaje, poseban naglasak se stavlja na higijenu i
bezbednost gostiju. Hoteli primenjuju pooštrenje protokole čišćenja, usvajaju
procese u kojima ima što manje kontakata sa gostima i nude digitalne opcije za
minimiziranje fizičkog kontakta.
Hoteli se sve više usmeravaju na ponudu wellness usluga, uključujući fitness
centare, spa tretmane i zdravu ishranu, kako bi izašli u susret potrebama svojih
gostiju. S obzirom na tehnološke promene i nove zahteve gostiju, hoteli ulažu u
obuku zaposlenih kako bi osigurali da imaju potrebna znanja i veštine za pružanje
vrhunskih usluga.
21. vek u hotelima i ugostiteljskim objektima
IT rešenja, rasveta i ozvučenje igraju ključnu ulogu u poboljšanju iskustva gostiju,
efikasnosti operacija i stvaranju ambijenta u hotelskom sektoru. 21. vek u poslovanju
hotela znači ne samo da poboljšavanje praktičnost i funkcionalnost poslovanja
hotela, već i doprinos stvaranju posebnog i ugodnog iskustva za goste. Kombinacija
ovih elemenata omogućava hotelima da budu konkurentni na tržištu, privlače goste i
obezbede visok nivo zadovoljstva.
Gosti sve više koriste mobilne aplikacije za rezervaciju, prijavu, naručivanje usluga,
praćenje računa i interakciju s hotelom, čime se poboljšava njihovo iskustvo. IT
rešenja omogućavaju efikasno upravljanje rezervacijama, procesima prijavljivanja i
odjavljivanja, praćenjem inventara soba i drugim operativnim aspektima hotela.
Besplatan i pouzdan bežični internet postao je neophodan za goste. Svi se danas
trude obezbediti brz i stabilan Wi-Fi pristup širom objekta. Hotelske sobe često imaju
sistem za ozvučenje povezan s televizorom ili sistemom zabave kako bi gostima
pružile dodatne opcije za relaksaciju. Upotreba energetski efikasnih LED svetala i
pametnih sistema upravljanja osvetljenjem pomaže hotelima da smanje troškove
energije i doprinesu održivosti.
Tags:
Kategorije
Najčitaniji postovi
Najbolji bazeni u Beogradu i okolini 10 najboljih po našem izboru!
јул 2nd, 2023
Opustite se i uživajte ovog leta pored bazena Ima li nečeg privlačnijeg […] Read More
Top 5 second hand prodavnica u Beogradu
април 25th, 2023
Kultura kupovine u second hand prodavnicama Sjajan je osećaj kupovati iz druge […] Read More
Najbolji koktel barovi u Beogradu: Top 7 po našem izboru!
јун 5th, 2023
Šta koktel čini tako privlačnim pićem? Danas postoji neverovatno bogat izbor koktela, […] Read More
Top 7 pljeskavica u Beogradu po našem izboru
октобар 17th, 2023
U potrazi za dobrom pljeskavicom u Beogradu Na pitanje koja je najpopularnija […] Read More
Ostavite komentar