Почетак > Prodavnice Beograd > Veliki modni brend Luj Viton konačno u Beogradu
Veliki modni brend Luj Viton konačno u Beogradu
- By Vladimir Ilic
- април 24th, 2024
- Prodavnice Beograd
- 0 comments
Luj Viton dolazi u Beograd 2026. godine
Jedan od razloga što je Beograd prelep grad su žene koje koračaju njegovim
pločnicima. Uvek nasmejane i doterane, predivne žene u Beogradu su uvek
uspevale da privuku pažnju turista, ali i domaćih stanovnika. Lepota je ono što će
vam uvek skrenuti pogled, a ženska je naročito atraktivna. Pored genetike, koja je
darovala naše stanovnice prestonice, umešnost u sređivanju je prilično doprinela
tome da Beograđanke plene svojim izgledom. Naše dame vole da istaknu kosu, lice,
stas, ali i svoju garderobu i aksesoar. Odeća, torbe i cipele su nešto što mnogima
upada u oči, a svi mi volimo da to bude kvalitetno i lepo probrano. Luj Viton je robna
marka koja je vrlo tražena u Beogradu.
Sa velikim oduševljenjem je dočekana vest da Luj Viton dolazi u Beograd. Prognoze
kažu da će 2026. godine ovaj prestižni modni brend konačno otvoriti svoje radnje u
našoj zemlji, pre svega u glavnom gradu. Možda ste dosad bili u prilici da kupujete
stvari ove robne marke u inostranstvu, ali ćete konačno imati tu privilegiju da obiđete
prodavnice ovog brenda u svom gradu. Dakle, Luj Viton nam konačno postaje
dostupan, bez putovanja kako biste došli do njega ili naručivanja iz inostranstva.
O robnoj marki Luj Viton
Luj Viton je jedna od najznačajnjijih modnih marki današnjice. U pitanju je renomirani
luksuzni modni brend poznat po kožnoj galanteriji, konfekciji, obući i modnim
dodacima. Osnovan je daleke 1854, počeo je kao proizvođač kofera i kovčega za
prtljag, a danas je sinonim za luksuz i eleganciju. Dodajte njihovim modnim
komadima pored lepote i umeće izrade, i dobićete stvari koje zaista svako želi da
poseduje.
Luj Viton je najpoznatiji po svom kultnom platnu sa monogramom, na kojem su
inicijali LV isprepleteni simbolima cveća. Ovaj obrazac se može naći na mnogim
njegovim proizvodima, uključujući torbe, prtljag i dodatke. Brend takođe nudi niz
drugih dizajna, što održava njihove kolekcije svežim i inovativnim.
Osim svoje modne linije, Luj Viton se proširio i na druge oblasti kao što su satovi,
nakit i mirisi. Oni nude i ekskluzivna iskustva kroz svoju podružnicu za luksuzna
putovanja, poznatu pod imenom LVMH. Brend poseduje butike u većim gradovima
širom sveta, što ga čini jednim od najprepoznatljivijih i najpoželjnijih luksuznih
brendova na svetu.
Šta Luj Viton čini velikim modnim brendom?
Šest uzastopnih godina je Luj Viton bio jedan od najmoćnijih brendova na listi koja je
objavljena 2011. godine. Njihovo bogatstvo se procenjivalo na 25 milijardi dolara, sa
više nego dvostrukom vrednošću u odnosu na drugoplasirani brend.
Od 19. veka do danas svi njihovi koferi se izrađuju ručno. Potrebno je mnogo
vremena i truda kako bi kovčeg ove robne marke stigao do svog kupca. Ono što je
interesantno je da ih ne može posedovati bilo ko jer postoje liste čekanja i
rezervacije.
Njihovi koferi su gotovo nepobedivi! U prilog tome ide činjenica da je čuveni Hari
Hudini izbegao izazov jednog od osnivača Vitona da proba da se izvuče iz
zaključanog kovčega njihove marke. Koferi su otporni na sve vremenske prilike i
odolevaju svim izazovima, a patentni zatvarači se isprobaju više od 5000 puta pre
nego što se proizvod lansira u prodaju.
Inače, Luj Viton je jedan od najčešće falsifikovanih brendova u modnom svetu. Udeo
Luj Vitona u falsifikatima zaplenjenim širom Evropske unije je cela jedna petina od
ukupne vrednosti robe, što je impozantna brojka. Ova kompanija stoga odvaja
otprilike polovinu svog budžeta za komunikacije za suzbijanje falsifikovanja i
kontroliše distribuciju svojih proizvoda. Nekada ste njihove stvari mogli pazariti u
robnim kućama, danas su one isključivo dostupne u njihovim buticima, koji se nalaze
u luksuznim gradskim četvrtima širom sveta.
Jedna od najbitnijih politika ovog velikog modnog brenda bi mogla da bude
obeshrabrujuća za neke. Naime, nema sniženja niti akcija u Luj Vitonu. Cene
njihovih proizvoda ne padaju, niti postoje toliko popularni autleti ge ćete moći da
nađete prošlogodišnje modele po povoljnim cenama. Luj Viton želi da sačuva
ekskluzivnost svojih proizvoda i ova politika je jedan od načina da uspe u tome.
Štaviše, svi njihovi proizvodi koji se ne rasprodaju u aktelnoj sezoni se uništavaju.
Popularnost Luj Vitona stalno raste
Sa više od veka i po zanata, brend Luj Viton je izgradio reputaciju kvaliteta.
Monogramsko platno sa njihovim potpisom je trenutno prepoznatljivi simbol luksuza.
Ovaj dizajn je postao statusni simboli za kojima žude i modni entuzijasti i poznate
ličnosti.
Proizvodi Luj Viton poznati su po svojoj besprekornoj izradi i pažnji posvećenoj
detaljima. Svaki predmet je pedantno izrađen korišćenjem najfinijih materijala,
obezbeđujući dugovečnost i izdržljivost. Ova modna marka održava osećaj
ekskluzivnosti tako što kontroliše distribuciju i ograničava dostupnost svojih
proizvoda. Ova ekskluzivnost doprinosi privlačnosti i prestižu brenda.
Popularnost Luj Vitona je takođe podstaknuta preporukama poznatih ličnosti i
uticajnih ličnosti, koji se često vide kako nose njihove fenomenalne haljine ili torbice
na crvenim tepisima, u časopisima i na društvenim medijima. Od Napoleonove
Žozefine do Odri Hepbern je duga lista onih koji su saraživali sa Luj Vitonom.
Dženifer Lopez, Kit Ričards, Madona, Anđelina Džoli, Žizel, samo su neka od slavnih
savremenih imena koja su krasila njihove reklamne kampanje. Trenutno zaštitno lice
ove kuće je jedna od najdražih glumica današnjice, Ema Stoun.
Brend kontinuirano inovira i sarađuje sa umetnicima, dizajnerima i drugim
brendovima kako bi kreirao jedinstvene kolekcije ograničenih izdanja. Ove saradnje
održavaju brend relevantnim i privlačnim za raznoliku publiku.
Zašto svi žele da imaju Luj Viton?
Njihove torbe su široko prepoznate kao simboli dobrog statusa, dostignuća, uspeha,
pa čak i prekretnice. Ako posedujete njihove stvari, dajete signal da ste dostigli
određeni nivo bogatstva i sofisticiranosti.
Mnoge Luj Viton torbe imaju klasične i kultne dizajne koji su izdržali test vremena.
Ovi bezvremenski dizajni ostaju moderni iz godine u godinu, što ih čini poželjnim i
zbog njihove privlačnosti i zbog dugovečnosti u stilu.
Neki ljudi vide njihove dizajnerske torbe kao investicione komade zbog potencijala
da zadrže ili čak povećaju vrednost tokom vremena. Ograničena serija ili retki dizajni
posebno mogu postati veoma vredni kolekcionarski predmeti.
Vrednost i cena torbi Luj Viton
Cena njihovih torbi može uveliko varirati u zavisnosti od faktora kao što su stil,
veličina, materijali koji se koriste i bilo koje posebne karakteristike ili ukrasi.
Generalno, cena torbe se kreće od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra.
Na primer, manji predmeti kao što su novčanici i mala kožna galanterija mogu početi
oko 300 do 500 evra, dok veće ručne torbe i putne torbe mogu da se kreću od 1000
do 10000 evra ili više, a neki ograničeni ili egzotični kožni komadi imaju još veće
cene.
Iako je cena Luj Viton torbi možda visoka, njihova percipirana vrednost često
prevazilazi njihovu novčanu cenu, što ih čini poželjnim i traženim od strane modnih entuzijasta i kolekcionara.
Tags:
Kategorije
Najčitaniji postovi
Najbolji bazeni u Beogradu i okolini 10 najboljih po našem izboru!
јул 2nd, 2023
Opustite se i uživajte ovog leta pored bazena Ima li nečeg privlačnijeg […] Read More
Top 5 second hand prodavnica u Beogradu
април 25th, 2023
Kultura kupovine u second hand prodavnicama Sjajan je osećaj kupovati iz druge […] Read More
Najbolji koktel barovi u Beogradu: Top 7 po našem izboru!
јун 5th, 2023
Šta koktel čini tako privlačnim pićem? Danas postoji neverovatno bogat izbor koktela, […] Read More
Hoteli u centru Beograda – 5 najboljih!
јул 13th, 2020
Pre samo pet ili šest godina, Beograd je imao veliki poroblem ne […] Read More
Ostavite komentar