Uloguj se Registruj se

Advertise the apartment

Često postavljana pitanja

Želeći da budemo što transarentniji i da vam pružimo sigurnost koja vam je potrebna prilikom donošenja odluke o rezervisanju stana preko našeg portala, pripremili smo listu najčešće postavljenih pitanja. Ovde ćete pronaći odgovore na mnoga pitanja u vezi izdavanja stana na dan u Beogradu. Ako i pored njih budete imali određenih dodatnih pitanja ili nedoumica, budite slobodni da nas kontaktirate.

Bukiranje stana

Na koji način mogu da proverim raspoloživost stanova?

Ukoliko ste iz naše ponude već pronašli odgovarajući smeštaj, raspoloživost možete proveriti na kalendaru koji se nalazi ispod opisa i fotografija stana. Ako niste sigurni kakav smeštaj želite, unesite željene datume u pretraživač na početnoj stranici i filtriranjem otkrijte ponudu raspoloživog smeštaja.

Da li je moguće bukiranje smeštaja bez prethodnog upita?

Ako se na profilu stana koji ste odabrali pojavljuje opcija "INSTANT BOOKING", moguće je bukiranje bez prethodnog upita.

Kako da pronađem odgovarajući smeštaj ako ne poznajem Beograd?

Na našem portalu postoji opcija pretrage po različitim kriterijumima, između ostalog i pretraga po željenoj lokaciji, ali se u svakom trenutku možete obratiti nama na broj telefona pozivom, sms porukom, putem Viber-a i WhatsApp-a i naši ljubazni operateri će Vam rado pružiti neophodnu pomoć.

Da li je pri rezervaciji potrebno navesti i broj dece?

Prilikom rezrevacije je potrebno navesti i broj dece, pogotovo ako spavaju odvojeno od roditelja. Kapacitet smeštaja je određen brojem mesta za prenoćište. Francuski ležaj je predviđen za prenoćište dve osobe, singl ležaj za prenoćište jedne osobe, dok je garnitura predviđena za dve osobe, ukoliko se rasklapa.

Šta je instant rezervacija?

Instant rezervacija je direktna rezervacija slobodnih datuma u kalendaru, bez prethodnog upita. Može se izvršiti samo za stanove kod kojih je omogućena ovakva opcija i koji su jasno obeleženi ikonicom za instant rezervisanje.

Uslovi korišćenja stanova

Gde se preuzima ključ od stana?

Većina domaćina dočekuje svoje goste na adresi stana i predaje im ključeve uz kratko uputstvo o korišćenju, naplatu i potpisivanje ugovora.

Kada je ulazak (check in) u stan, a kada izlazak (check out)?

Za većinu stanova važi pravilo da je check in od 14h, a check out do 12h. Preporuka je da preciznije vreme dolaska dogovorite sa domaćinom na dan početka rezervacije.

Da li su stanovi pet friendly?

Ukoliko planirate da sa sobom povedete kućnog ljubimca, obavezno proverite da li je stan koji želite da rezervišete pet friendly. Za stanove u kojima postoji mogućnost boravka kućnih ljubimaca, može da postoji i spisak dozvoljenih kućnih ljubimaca, pa je neophodno i da napomenete o kom se tačno ljubimcu radi.

Da li je u nekom od smeštaja moguće organizovati okupljanje više od predviđenog broja osoba?

Za svaki stan je precizno određen broj osoba koji u njemu može da boravi, a gosti se obavezuju da će strogo poštovati kućni red. Za bilo kakvo remećenje kućnog reda ili kršenje pravila o kapacitetu, vlasnik ima pravo da prekine Vaš boravak bez mogućnosti povraćaja novca. Okupljanja, žurke i proslave sa ili bez muzike su STROGO zabranjeni!

Da li svi stanovi imaju kuhinju i svo neophodno posuđe?

U opisu svakog stana je detaljno navedeno da li stan ima kuhinju i koji je nivo opremljenosti iste. U opisu je navedeno i da li je u pitanju šporet sa rernom ili bez, da li je u pitanju indukciona ploča ili ringle, kao i šta se od dodatnih kućnih aparata nalazi u kuhinji.

Da li se vrši svakodnevno čišćenje stanova i zamena posteljine za boravak duži od jednog dana?

Besplatno čišćenje, kao i zamena posteljine i peškira, je predviđeno na svakih 7 dana za goste koji imaju duže rezervacije. Uslugu čišćenja je moguće doplatiti i češće po važećem cenovniku.

Stižem u Beograd rano ujutru. Da li je moguć ulazak u stan odmah po dolasku?

Regularno vreme čekiranja je od 14h. Odstupanje i raniji ulazak u stan zavisi od raspoloživosti i moguć je uz prethodnu najavu i doplatu.

Da li je moguće iznajmiti stan za “dnevni odmor”?

Za ovakvu vrstu najma najbolje je da nas kontaktirate uz unapred pripremljenu informaciju o željenom vremenu ulaska i izlaska iz stana.

Da li je moguće iznajmiti stan na mesec dana ili na nekoliko meseci?

Da, moguće je. U zavisnosti od raspoloživosti, naše stanove možete iznajmiti i na mesec dana ili duže. Za cene i uslove je najbolje da nas kontaktirate.

Parking

Kako da znam da li stan koji želim da rezervišem ima parking?

U opisu svakog stana je jasno naglašeno da li postoji mogućnost parkiranja i da li je parking ili garažno mesto uključeno u cenu ili se dodatno naplaćuje.

Da li je potrebno napomenuti da je potreban parking ukoliko je u opisu navedeno da stan ima obezbeđen parking?

Potrebno je. Takođe, neophodno je da proverite da li je parking uključen u cenu ili se doplaćuje. Ukoliko je vaše vozilo većeg gabarita, neophodno je to i napomenuti, s obzirom na to da postoje garažna i parking mesta koja nisu predviđena za veća vozila.

Plaćanje, cene i popusti

Da li postoji popust na veći broj noćenja?

Navedena cena stanova je osnovna cena po noćenju za 1-2 osobe. Ispod svakog opisa stana postoji tabelarni prikaz cena sa uračunatim popustom u zavisnosti od broja noćenja.

Da li imam neke pogodnosti kao stalni gost?

Za registrovane korisnike, koji su i česti gosti u našim apartmanima, postoji "Loyaliti program" gde se popust obračunava u zavisnosti od ukupne potrošene sume.

Da li je moguće platiti smeštaj prilikom odjave?

Plaćanje je moguće izvršiti na više načina i pravila vezana za način plaćanja se mogu razlikovati, ali je obavezno da plaćanje bude izvršeno isključivo pre ulaska u smeštaj.

Šta su Last minute stanovi?

Last minute stanovi su raspoloživi stanovi sa dodatnim popustom na dan rezervisanja i jasno su obeleženi roze lentom. Znači, ukoliko uočite roze lentu, imate priliku da taj stan rezervišete sa sniženom cenom za taj dan.

Šta je loyalty program?

Kao nagradu za stalne korisnike smo uveli loyalti program kome se vlasnici stanova mogu priključiti po sopstvenom izboru. Popusti se obračunavaju na osnovu ukupnog iznosa novca potrošenog za rezervisanje preko sajta stannadanbeograd.rs. Stalnim korišćenjem naše usluge, možete ostvariti popust od 5% do 20% i dobiti status bronzanog, srebrnog, zlatnog ili platinijumskog korisnika.